Wednesday, October 16, 2013

Varit en svacka, men nu ska jag upp för stegen igen.

Bara att inse.. Jag har varit i en svacka. nästan hela förra veckan, jag fikade på tok för mycket, tränade på tok för lite. Visst jag tränade men det var lite halvhjärtat, typ tvingade mig själv.
Första svackan på evigheter, men nu ska det vändas, nu är det dags att komma ur den här för man kan inte skjuta upp det till morgondagen, för då kan det bli samma visa igen, äh jag tar det imorgon... och till slut är man tillbaka i sockerträsket..

Jag försöker hitta inspiration till träning, eller rättare sagt, nya träningsövningar. Jag har ju gett mig fan på att man visst kan komma "iform" med hemmaträning, det tar ju längre tid än när man går på gym, särskilt när man får en liten svacka.

Vill ha tips på bra magövningar som tränar nedre delen av magen, med tanke på att jag fött två barn, så har man ju den där "bullmagen" eller vad man ska kalla den för som tydligen inte vill minskas så mycket som jag vill.

Jag måste komma igång med konditionsträningen igen, cykeln står här hemma och ser så ledsen ut, så ikväll får det bli kondition samt någon styrkeövning.

Jag har bara 5 kg kvar till min målvikt, (57kg), även fast jag inte fokuserar så mycket på vikten egentligen.

Men det viktigaste för mig är att jag känner mig stark i kroppen, att jag orkar.
Jag vill ju inte gå på jobbet sen och vara helt slut bara för att jag har så dålig kondis.. Nu är den ju inte så dålig, men den kan bli betydligt bättre..

(Hoppas min kod kommer idag för då ska jag och fröken F åka till stan och köpa vagn, bara jag och hon, Borka har redan test-suttit i den så han får vara hemma med farmor).

No comments:

Post a Comment