Tuesday, October 29, 2013

Dåliga veckor.

Det har varit 2-3 veckor då intaget av sötsaker varit för mycket och träningen varit för lite.
Jag har  varit inne i en dålig period, men vet inte riktigt varför.

Nu känner jag mig taggad igen och nu ska jag träna efter ett program ur boken "Träning för nyblivna mammor" av Olga Rönnberg.
Hade gjort ett eget träningspass efter övningarna i boken, men nu tänker jag följa träningsprogrammet som är. I  4 veckor till att börja med, sedan kan man gå till nästa steg.

Jag har märkt nu när jag ätit för mycket sött att jag har mer ont i magen, mår illa typ och känner mig allmänt pluffsig.

Bort med sötsaker.. dricka mer vatten.. Att följa någon diet tror jag inte jag klarar. Jag hatar att ha "förbud". Jag tror mer på att man ska få äta det man vill, i rätt mängd, och sedan få in träning i sitt liv. Men det är jag det.

Har jag förbud så måste jag ju nästan trotsa det förbudet och kan absolut inte motstå en god kaka ;)

Måtten har iaf inte blivit större än för typ 2-3 veckor sedan och det är positivt.

Mått idag den 29/10.
Mage: 88cm
Midja: 74 cm
Stuss: 96,5 cm.

No comments:

Post a Comment